Saturday 19 August 2017

Hola!

Ik ben selene, 18 jaar en zoals jullie waarschijnlijk al weten ben ik voor een jaar naar het buitenland. Dit met de organisatie AFS. Stipt een jaar geleden gingen Notus en ik naar een info-avond en we waren snel verkocht. Het zit zo dat je bij AFS enkele landen opgeeft, waar je graag naar toe wil, en dan kiest de organisatie het definitieve land voor je uit. Wat bij dus Colombia is geworden.

Ondertussen ben ik veilig aangekomen in de hoofdstad Bogota. Ik kan jullie verzekeren dat een jetlag aanwezig is :) We zijn hier nu op het welkom weekend waar we elkaar, de verschillende uitwisselingsstudenten van Italië, Thailand, Noorwegen, Frankrijk en Zwitserland, beter leren kennen. Het eerste wat iedereen hier meteen is opgevallen is het weer. Zeer typisch voor Bogota is het extreem snel omslagen van 27 graden naar onweer in nog geen halfuur. En de regel dat we geen auto of brommer mogen besturen dit jaar is voor niemand een discussiepunt geweest na het zien van het verkeer hier :) Verder hebben we enkele workshops gehad om te weten wat niet en wel te doen in een land zoals Colombia.

Ik hoop af en toe hier nieuwe avonturen te posten en ik hoor graag reacties, niemand houdt je tegen ;)
Veel groetjes
En tot snel!!




4 comments:

  1. Wat fijn dat we je avonturen hier mee kunnen volgen!
    Het wordt ongetwijfeld een fantastische ervaring!
    Heidi en co

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Found it, groetjes uit Shanghai.

    ReplyDelete